Відправка в ЗСУ: що брати, де купити; поради, рекомендації для людей без досвіду

Имплантанты херово поставили?
Я сразу конину вискарь и конфеты несу при осмотре совок жив если метла хорошая
Я не був там, до нормального відпрошувався. Але загалом дуже багато повертається з тупо видаленими зубами. Хоча стоматологія зараз дуже прогресивна та рятує зуби навіть коли від них нічого майже не залишилось

Хуйово відпускають звичайно, далеко не поїдеш і на довго. Брекети тягаю безцільно вже кілька місяців. Імпланти треба спочатку, а хуй зна де та як я робити їх не буду.
 
Останнє редагування:
Я не був там, до нормального відпрошувався. Але загалом дуже багато повертається з тупо видаленими зубами. Хоча стоматологія зараз дуже прогресивна та рятує зуби навіть коли від них нічого майже не залишилось

Хуйово відпускають звичайно, далеко не поїдеш і на довго. Брекети тягаю безцільно вже кілька місяців. Імпланти треба спочатку, а хуй зна де та як я робити їх не буду.
Седня бесплатно поставил пломбу
 
Отже!
Після поїздки зробив висновок: на фольксі таки треба міняти фари. Бо світло, навіть з новими лед-лампами, просто ніяке((
Їхати в темряві розбитими дорогами Донбасу - це пздць. На відрізку від Білозерського до Лозової, і потім на околицях Харкова декілька разів добряче влітали в глибокі ями, яких просто не змогли своєчасно побачити і об'їхати, при тому що рухалися геть не швидко.

Запитав ціни на нові фари у знайомого з Автограду - 6500 грн ліва, 5000 права. Плюс робота. Недешево...
Але знову ремонтувати ходову та підвіску буде значно дорожче.
Б/в з розборки брати не бачу сенсу - швидше за все, там будуть ненабагато кращі, ніж ті що зараз. Шліфувати/реставрувати - теж варіант такий собі, і тут цим ніхто не займається. Від варіанту з додатковими ліхтарями також вирішили відмовитися.

Отже, як надійдуть гроші у травні, треба буде зайнятися.
 
Отже!
Після поїздки зробив висновок: на фольксі таки треба міняти фари. Бо світло, навіть з новими лед-лампами, просто ніяке((
Їхати в темряві розбитими дорогами Донбасу - це пздць. На відрізку від Білозерського до Лозової, і потім на околицях Харкова декілька разів добряче влітали в глибокі ями, яких просто не змогли своєчасно побачити і об'їхати, при тому що рухалися геть не швидко.

Запитав ціни на нові фари у знайомого з Автограду - 6500 грн ліва, 5000 права. Плюс робота. Недешево...
Але знову ремонтувати ходову та підвіску буде значно дорожче.
Б/в з розборки брати не бачу сенсу - швидше за все, там будуть ненабагато кращі, ніж ті що зараз. Шліфувати/реставрувати - теж варіант такий собі, і тут цим ніхто не займається. Від варіанту з додатковими ліхтарями також вирішили відмовитися.

Отже, як надійдуть гроші у травні, треба буде зайнятися.
Бля, то зрада. Світла ні коли мало не буває!!!
 
Я полировал фары на своем первом, 16-летнем, корче - это довольно просто: нужен только шуруповерт и набор для полировки и точно помогает, хотя линзовая оптик
І на скільки вистачило цієї процедури?
Нам сказали що, в принципі, спробувати можна, але один раз, і то буде ненадовго
 
І на скільки вистачило цієї процедури?
Нам сказали що, в принципі, спробувати можна, але один раз, і то буде ненадовго
На полгода хватило, потом я поставил более крутые фары. :) Но после полугода фары были еще прозрачные, без видимого помутнения. Я не в курсе, почему нельзя эту процедуру повторять - ты просто сошлифовуешь окисл и царапины. В теории, мутнеть фары начнут быстрее, так как ты сошлифовываешь защитное покрытие, однако у меня в наборе шли не помню салфетки с пропиткой или пузырек с лаком, которым надо было фары покрыть чтобы они быстро не мутнели от УФ. А у меня УФ много, я на высоте 1800 метров живу...
 
Седня бесплатно поставил пломбу
да пломбу то поставлять, при чому не в госпіталі, а на медроті бригадній. Але я ебав таку стоматологію - це ж аналог полікліники державної. нах нах нах
 
І на скільки вистачило цієї процедури?
Нам сказали що, в принципі, спробувати можна, але один раз, і то буде ненадовго
колись отак міняв лампи, полірував фари, міняв фари - нічого не допомогло. а потім поміняв кришталики в очах і все стало добре.)))
 
Друже, є набори для хімічної поліровки. Це якщо фара пластикова. Ми таке робили на деяких автівках. Все норм. Дешево-швидко. Але відразу потрібно затягнути в плівку. Я знаходив на пром чи олх людину, яка ріже відразу заготовку по шаблонам навіть під конкретні моделі автівок.
Але. Якщо гаплик покриттю самої фари - вся ця поліровка до дупи, бо вигорає іноді сам відбивач світла. Тоді вже тільки нове...
 
Але. Якщо гаплик покриттю самої фари - вся ця поліровка до дупи, бо вигорає іноді сам відбивач світла. Тоді вже тільки нове...
Я, звісно, в цьому не великий спеціаліст, але, на мій погляд, виглядає воно там не дуже живим.
 
Отже!
Після поїздки зробив висновок: на фольксі таки треба міняти фари. Бо світло, навіть з новими лед-лампами, просто ніяке((
Їхати в темряві розбитими дорогами Донбасу - це пздць. На відрізку від Білозерського до Лозової, і потім на околицях Харкова декілька разів добряче влітали в глибокі ями, яких просто не змогли своєчасно побачити і об'їхати, при тому що рухалися геть не швидко.

Запитав ціни на нові фари у знайомого з Автограду - 6500 грн ліва, 5000 права. Плюс робота. Недешево...
Але знову ремонтувати ходову та підвіску буде значно дорожче.
Б/в з розборки брати не бачу сенсу - швидше за все, там будуть ненабагато кращі, ніж ті що зараз. Шліфувати/реставрувати - теж варіант такий собі, і тут цим ніхто не займається. Від варіанту з додатковими ліхтарями також вирішили відмовитися.

Отже, як надійдуть гроші у травні, треба буде зайнятися.
Да. Ніхуя не зробиш, тільки міняти. Якщо є можливість - не ставити лінзи, ставити рефлекторні
 
Прожектора ещё афигенно нужны на каждом авто ЗСУ
 
1000011886.jpg
 
Назад
Зверху Знизу